نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود و آدرس downloadgroup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کسب درآمد

 

تابستان از راه رسیده است ! زمان آن فرا رسیده است تا به ساحل رفته و در آن به گشت و گذار بپردازید . سوار بر امواج شده و در مقابل نور خورشید در حالی که مناظر زیبا را تماشا می کنید در ساحل به گشت و گذار بپردازید . تمامی این ها در بازی Ancient Surfer وجود دارند . برای کنترل بازی  تنها کافی است نوک انگشتان خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید . دقت داشته باشید که در هر مرحله به شما طلاها و سکه های متعددی داده خواهد شد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا با دوستان خود در سراسر جهان رقابت کنید .

همانطور که اطلاع دارید بازی های موج سواری از بازی های محبوب و پر طرفدار کاربران زیادی است که به این دلیل است که نسخه اندرویدی آن نیز برای شما طراحی شده است که در این بازی زیبا و جذاب میتوانید به ساحل رفته و در کنار دریای بسیار مواج به موج سواری مشغول شوید. در بازی  Ancient Surfer که در سبک ورزشی است ، در هر مرحله میشود سکه های طلا را جمع کرده و به امتیاز بازی خود بیافزایید، از ویژگی های این بازی با دوستان خود رقیب شوید، دوری کردن از موانع، وجود جدول رتبه بندی و...

 

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم فایل:39.8 MB

دانلود بازی Ancient Surfer

 

 



برچسب‌ها: دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی اندروید, اندروید, بازی, ancient, surfer, ancient surfer, دانلود بازی ساحلی, دانلود بازی موج سواری, دانلود بازی موج سواری,
[ جمعه 15 فروردين 1393 ] [ 9:38 ] [ گروه دانلود ]

اینترنت مدیریت دانلود انتخاب بسیاری است، که آن را به افزایش سرعت دانلود تا 5x می آید. IDM دارای یک دانلود باهوش منطق شتاب دهنده که با تقسیم فایل پویا هوشمند و دارای امن multipart تکنولوژی دانلود برای افزایش سرعت دریافت کنید. IDM reuses اتصالات اینترنت در دسترس و بدون اتصالات اضافی برای به دست آوردن بهترین عملکرد شتاب.

اینترنت مدیریت دانلود خانه های یک سیستم جامع بازیابی خطا با ویژگی های از سر توانایی. این را دریافت وقفه به دلیل ارتباط از دست رفته، مسائل مربوط به شبکه، قطع برق و خاموش شدن ناگهانی سیستم راه اندازی مجدد سیستم. IDM دارای یک رابط کاربری گرافیکی ساده، که باعث می شود از آن آسان است برای استفاده، و یا اگر شما ترجیح می دهید، شما می توانید اینترنت مدیریت دانلود از رابط خط فرمان استفاده کنید.

فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

دانلود اینترنت دانلود منیجر



برچسب‌ها: آخرین ورژن دانلود منیجر, آموزش فعال سازی نرم افزار IDM, آموزش نصب نرم افزار IDM, آموزش کامل نصب Internet download manager, افزایش سرعت دانلود, دانلود IDM 6, 19 Build 5, دانلود IDM 6, 19, 5, دانلود Internet Download Manager, دانلود Internet Download Manager 6, 19, دانلود patch اينترنت دانلود منيجر, دانلود آخرین نسخه IDM, دانلود سریعترین دانلود منیجر دنیا, دانلود مستقیم Build 5 نرم افزار IDM 6, 19, دانلود مستقیم نسخه 6, 19, 5 دانلود منیجر, دانلود نسخه جدید idm همراه با کرک, دانلود نسخه کرک سالم Internet Download Manager 6, 19, 5, دانلود کرک تست شده IDM 6, دانلود کرک سالم IDM 6, 19 Build 5, نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر,
[ جمعه 15 فروردين 1393 ] [ 9:26 ] [ گروه دانلود ]
درباره وبلاگ

سلام به شما بازدیدکننده ی عزیز

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان شما به محتویات دیجیتال تهیه شده و شما می توانید
.تمامی محتویات دیجیتال را رایگان از ما بگیرید
آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 12859
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1